SEVMENİN YAN ETKİSİ MİDİR ÖZLEMEK?


 Birine rastladım bu gün.Oturmuş ağlıyordu bir köşede için için.
-Hayırdır ,ne oldu? dedim
-Yok bir şey,sadece özledim ,dedi.
-Nasıl özledin ki bukadar sessizce ağlıyorsun ,dedim.
-Vaktin varsa anlatayım, dedi.
   Onun ağzından anlatıyorum.
   Çok özlersin,hissedersin içinin ta derinliklerinde birşeylerin acıdığını.O kadar özlersin ki,için içine sığmaz olur,kendi kendine fazla gelirsin.Her an aklındadır,kalbindedir.Dikkatini başka tarafa yönlendirmeğe çalışırsın.Kitap okursun mesela.Bir iki satırdan sonra satır aralarında ,kelimelerde o çıkar karşına.Bitmez o sayfalar ,satırlar.Okudukça daha çok canın yanar,daha çok özlersin sayfaları açtıkça.Uzarda uzar o kitap.En son artık birşeyler düğümlenir boğazına ,ağlayamazsın da.Bakıyorsun olmuyor;dışarı çıkıp hava almak istersin.Atarsın kendini sokaklara.Yavaş yavaş dolaşırsın insanları izleyerek,vitrinlere bakarak.Bir an bir tanıdık kokuyla aniden o yöne dönersin,dudaklarında buruk bir tebessüm.Sakince yoluna devam edersin.Şehrin her yerinde onun ayak izlerine rastlarsın.Gezdiğiniz yollardan birdaha geçerken gülümsersin sessizce,içinden.Ama bir farkedersin ki o gülümseme yüzüne yerleşmiş.Her baktığın yerde onu görürsün.Geçerken bir cafenin önünden beraber oturduğunuz zamanlar gelir aklına.İçi,ndeki volkan patlayı verir birden ,seslice bir "of"larsın oturduğunuz masada başka birilerini görünce.Birlikte gittiğiniz mekanlara gidersin,bir mağazaya,bir alışveriş merkezine.Etraf bir hayli kalabalıktır aslında.Sen ise orada onunla geçirdiğin zamana geri dönersin.Görmezsin,duymazsın kimseyi onca kalabalık arasında.Senin için zaman durmuştur berader olduğunuz o mekanda.Ağır ağır dağılırken geçmiş gözünün önunden,aynı kalabalığa ışık hızıyla geri dönersin.Olmaz,yapamazsın.Onu nasıl özlediğini her gittiğin yer,her yaptığın şey sanki ağızbirliği etmişler gibi kafana kaka kaka,gözüne soka soka tekrar tekrar hatırlatırlar sana.Ne yaparsın biliyormusun,ellerin boş ve kalbin ise onun özlemiyle dopdolu eve dönmekten başka çaren kalmaz.Yüreğinin bu ağırlığı taşıyamadığı yerde de gözlerin iflas eder.Sen ne kadar istemesen de iplik iplik akar yaşlar.
   Çok özlemek midir sevmek,yoksa sevmenin yan etkisimidir özlemek?????????
Dinledim hiç sözünü kesmeden.Sorusuna cevap bile veremedim,içimin acıdığını hissederek.Sessizce kalktım yanından.Ellerim cebimde ,aklımda anlattıkları.Yavaş yavaş kalabalığa karıştım........          

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

BENCE......

İLK ÖNCE BENİ YAZMAYA YÜREKLENDİREN ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.(O KENDİNİ BİLİR:) YAZILAR TAMAMEN BANA AİT.HERHANGİ BİR GAZETE YADA KİTAPTAN ALINMA DEĞİL.O AN KONU İLE İLGİLİ DÜMDÜZ AKTARDIĞIM YAZILAR.TAMAMEN KENDİ ÖZGÜN DÜŞÜNCELERİM.UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM .ELİMDEN GELDİĞİNCE,VAKTİM OLDUKÇA EN AZINDAN AYDA 1 TANE YAZMAK İSTİYORUM. OKUYANLAR,TAKİP EDENLER,TESADÜFEN BULANLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . SAĞLIKLA KALIN ..ASPAVA..............
İZİN ALINMADAN YAYINLANMAMASI VE PAYLAŞILMAMASI RİCA OLUNUR. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

PAYLAŞ

Followers

    Twitter


Recent Comments