GULITENSIZ VE ŞEKERSİZ HAYAT ... MERHABAA..

   Yeni bir hayat , yeni bir beslenme tarzı , yeniden başlamak .....Yazılarımda size doktorum Ümit Aktaş ın tedavi yönteminden sağlıklı besinlerden buğdaysız ve şekersiz hayatın zor olmadığından bahsetmeye çalışacağım. Yaptığım sağlıklı tarifleri de akyatacağın inşaallah. Sade ve katkısız beslenmenin vücudumdaki olumlu değişikliklerini anlatmayı umuyorum ."Hadi canım sende , makarnasız şekersiz hayat olur mu?  Ayyy yy ben hayatta yapamam  " dediğinizi duyuyorum merak etmeyin ..... Beni izlemeye devam edinnnnnnn.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

BENCE......

İLK ÖNCE BENİ YAZMAYA YÜREKLENDİREN ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.(O KENDİNİ BİLİR:) YAZILAR TAMAMEN BANA AİT.HERHANGİ BİR GAZETE YADA KİTAPTAN ALINMA DEĞİL.O AN KONU İLE İLGİLİ DÜMDÜZ AKTARDIĞIM YAZILAR.TAMAMEN KENDİ ÖZGÜN DÜŞÜNCELERİM.UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM .ELİMDEN GELDİĞİNCE,VAKTİM OLDUKÇA EN AZINDAN AYDA 1 TANE YAZMAK İSTİYORUM. OKUYANLAR,TAKİP EDENLER,TESADÜFEN BULANLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . SAĞLIKLA KALIN ..ASPAVA..............
İZİN ALINMADAN YAYINLANMAMASI VE PAYLAŞILMAMASI RİCA OLUNUR. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

PAYLAŞ

Followers

    Twitter


Recent Comments