AYRILIK ZOR GELİR......

Klasik bir insanım....Alışkanlıklarımdan vazgeçmek  zor gelir bana.....Herzaman kullandığım eşyamı değiştirmek,hep kullandığım güzergahı değiştirmek,her zaman gördüğüm insanlardan ayrılmak zorunda kalmak......


Zor,zor,çoookkk zor......Şu anki halimi anlatamıyorum,kelimeler yetmiyor,doğru kelimeyi bile bulamıyorum.İnsanın sevdiği,alıştığı birini uzaklara göndemek.Bugün canımın ,ciğerimin bir parçasını çok uzaklara yolcu etmek için birazdan yola çıkacağım.İçim acıyor..Ama olsun O da orada sevdiği insana kavuşacak.O da oraya gittiği için mutludur şimdi.Onu arkasından el sallarken ne olacak bilmiyorum,tahmin bile edemiyorum.YAZAMIYORUM.Kelimeler uçuşuyor ama ben doğru yeri bulup onları bir araya getiremiyorum.Yüzümde yarım yamalak bir tebessüm,içimde tarif edemediğim bir duygu..Herşeyde bir hayır var biliyorum.Söyleyeceğim çok şey var ama dudaklarımı aralayamıyorum bile.Mutlu olun,büyük bir aile olun inşaallah.......Sözün bittiği yer burası .......................

posted under |

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

BENCE......

İLK ÖNCE BENİ YAZMAYA YÜREKLENDİREN ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.(O KENDİNİ BİLİR:) YAZILAR TAMAMEN BANA AİT.HERHANGİ BİR GAZETE YADA KİTAPTAN ALINMA DEĞİL.O AN KONU İLE İLGİLİ DÜMDÜZ AKTARDIĞIM YAZILAR.TAMAMEN KENDİ ÖZGÜN DÜŞÜNCELERİM.UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM .ELİMDEN GELDİĞİNCE,VAKTİM OLDUKÇA EN AZINDAN AYDA 1 TANE YAZMAK İSTİYORUM. OKUYANLAR,TAKİP EDENLER,TESADÜFEN BULANLAR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM . SAĞLIKLA KALIN ..ASPAVA..............
İZİN ALINMADAN YAYINLANMAMASI VE PAYLAŞILMAMASI RİCA OLUNUR. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

PAYLAŞ

Followers

    Twitter


Recent Comments